Jsme česká firma se sídlem ve Vsetíně, která poskytuje služby a poradenství v oblasti prodeje podlahových krytin. Patříme k předním dodavatelům podlah na českém trhu a jsme partnerem mnoha významných tuzemských i mezinárodních společností. Na českém trhu působíme již 30 let.

Společnost V-PODLAHY byla založena v roce 1994 jako distributor a prodejce podlahových krytin.  První velkoobchodní sklad podlahovin vznikl v roce 1994 ve Vsetíně. Následovalo otevření poboček a vybudování skladů v Ostravě (1995), v Brně (1997), v Olomouci (1999), v Praze - Horních Počernicích (2006), v Ústí nad Labem (2011), v Pardubicích (2011), v Plzni (2015) a v Praze - Zličíně (2017). K tomu, abychom mohli svoji práci vykonávat co nejlépe, a Vy jste byli s našimi službami maximálně spokojeni, potřebujeme kvalitní zázemí. Vedení společnosti V-PODLAHY s.r.o. se v roce 2019 podařilo dokončit hned několik stavebních projektů.
* nový moderní komplex V-PODLAHY Ostrava
– Hlučínská 1177,
* nová pobočka  V-PODLAHY Pardubice - Husova 1951,
* nová pobočka V-PODLAHY Ústí nad Labem
– Předlická 478/18,
* nová pobočka vč. školicího střediska a logistické centrum pro Čechy V-PODLAHY Praha – Horní   Počernice – Náchodská 3149, areál Sychrov II.

V roce 2021 jsme otevřeli nové výrobní vzorkovací středisko V-PODLAHY Vsetín – Na Křivačkáčně 888. Kde byl pro veřejnost otevřen i náš outletový showroom. Za tuto rekonstrukci jsme obdrželi prestižní ocenění Stavba roku.

V roce 2022 jsme přesunuli náš vsetínský showroom z ulice Jiráskova blíže k našim zákazníkům do širšího centra Vsetína na vzorkovací středisko Vsetín – Na Křivačkárně 888.

Myslíme a jednáme v dlouhodobém měřítku se zaměřením na zákazníka. Důležité jsou pro nás hodnoty – důvěra, respekt, profesionalita a férové jednání. Našim zákazníkům nabízíme vysoký standard kvality v oblasti služeb a zaměstnancům profesní rozvoj. Naši společnost chceme i nadále rozvíjet a zabezpečit do budoucna pomocí inovací a neustálého zlepšování. Jsme týmem, v němž každý pracovník přispívá svým dílem k úspěchu firmy.

v podlahy
1989

Zahájení podnikání Vojtěcha Pastorčáka jako fyzické osoby v oboru podlahář

Vojtěch Pastorčák začal podnikat v oboru podlahářství v roce 1989. Obchodní kontakty jej dovedly do společností, díky kterým v roce 1994 založil velkoobchod s podlahovými krytinami. 

1994

Vznik společnosti V-PLAST obchodní sdružení (FO)

V roce 1994 působíme na trhu již jako velkoobchod, avšak jako obchodní sdružení (FO). V tomto roce byl také otevřen první prodejní sklad ve Vsetíně v Lázkách.

1995

Otevření střediska Ostrava

Druhé prodejní místo v Ostravě na ulici Teslova 2.

1997

Vznik společnosti V-PLAST Vsetín, s.r.o.

Společnost nesla od roku 1994 název V-PLAST obchodní sdružení. V roce 1997 se z ní stala právnická společnost a přejmenovala se na V-PLAST Vsetín, s.r.o.

Otevření nového střediska v Brně

V roce 1997 jsme otevřeli třetí prodejní prostory v Brně. Středisko původně sídlilo na ulici Dornych.

Stěhování centrály společnosti V-PLAST a postavení nové skladovací haly Vsetín

Vzhledem k rozšiřování obchodní činnosti společnosti a rozrůstajícímu se týmu se nejen centrála, ale i skladové prostory přestěhovaly do nových prostor na Jiráskovu ulici.

Otevření střediska Olomouc, ulice Sladkovského

V roce 1999 jsme otevřeli další prodejní a skladovací prostory v Olomouci na ulici Sladkovského.

1999

Stěhování pobočky Olomouc na ulici u Ambulatoria

Prostory původních prodejních a skladovacích prostor se staly časem nevyhovující a bylo nutné se přestěhovat. Novými prostory se v roce 2003 staly prostory na ulici U Ambulatoria.

Navázání franchisové spolupráce se společností VPP Pardubice, s.r.o.

V roce 2004 jsme navázali franchisovou spolupráci se společností VPP Pardubice, s.r.o. Tato spolupráce byla však od 1. 8. 2011 zrušena, avšak v prostorách bývalého VPP v Pardubicích provozujeme velkoobchodní a maloobchodní činnost sami.

2005

Otevření skladu Praha - Mukařov

Další prodejní a skladovací prostory vznikly v Praze Mukařova v roce 2005.

2006

Stěhování střediska Praha do nového skladu v Horních Počernicích

V roce 2006 se pražské středisko přestěhovalo do městské části Horní Počernice, konkrétně do současného P3 logistic parku (bývalého VGP parku). Zde také vzniklo zázemí logistického skladu pro celé Čechy.  

2007

Spolupráce se společností Profistep s.r.o. Karlovy Vary

V roce 2007 jsme navázali franchisovou spolupráci se společností Profistep s.r.o. Prodejní a skladové prostory, které vznikly v Karlových Varech, působily pod naší záštitou do roku 2014.

2008

Stěhování pobočky Olomouc do areálu VGP park - Novosadská ulice

V roce 2008 se středisko Olomouc přestěhovala do větších prodejních, ale především skladových prostor na ulici Novosadská. Prostory současného areálu P3 logistic parks (bývalého VGP parku) splňovaly požadavky pro vytvoření druhého centrálního skladu pro Moravu.

2009

Výstavba a stěhování pobočky Brno na ulici Masná

Postupem času se současné prostory Brněnského střediska staly nevyhovující. Díky vývoji trhu a novým trendům jsme se pustili do nové výstavby střediska Brno na ulici Masná. Původní budovu, která tam stála, jsme zbourali a na stejném místě postavili novou halu s moderními skladovacími, prodejními a kancelářskými prostory.

2011 - Pardubice

Otevření střediska Pardubice

V Pardubicích jsme působili již od roku 2004 v rámci již zmíněné franchisové spolupráce se společností VPP Pardubice, s.r.o. Tato spolupráce byla však v roce 2011 ukončena a v těchto prostorech pokračujeme sami.

Otevření střediska Ústí nad Labem

Téhož roku se otevřelo také středisko v Ústí nad Labem. Toto středisko je do dnešního dne v původních prostorech, prošly jen drobnou rekonstrukcí po povodních v roce 2013.

2011 - Ústí nad Labem
2012 - změna názvu

Změna názvu a loga společnosti z V-PLAST Vsetín, s.r.o. na V-PODLAHY, s.r.o.

Stěhování centrály společnosti V-PODLAHY, s.r.o.

2012 - stěhování centrály
2012 - PU

Podlahářská univerzita a vznik školícího střediska

2014

20leté výročí společnosti

V roce 2014 oslavila společnost V-PODLAHY 20leté výročí od založení společnosti. Oslavit toto výročí bylo pro nás milou povinností nejen vůči zákazníkům a dodavatelům, ale také zaměstnancům. 

Otevření střediska Plzeň

V roce 2015 nás čekalo další rozšíření o nové středisko v Čechách. Strategickým místem se stalo město Plzeň.

2017

Otevření střediska Praha - Zličín

Dalším strategickým cílem společnosti bylo posílení prodejních a skladovacích kapacit v Praze. Cílem nových prostor bylo pokrýt další lokalitu a poskytnout pohodlnější nakupování zákazníkům na západním okraji Prahy a okolí. Novým prodejním a skladovacím prostorům vyhovoval Zličín Business Center. 


Nový vizuální styl vzorkové prodejny Olomouc

Zvyšující se nároky zákazníků, trendy, široká škála dekorů a sjednocení designu prodejen, vedl naši společnost k redesignu vzorkových prodejen. Nový vizuální a prezentační styl prodejen jsme vyzkoušeli na vzorkové prodejně v Olomouci. Ten bude postupně aplikován na všech ostatních prodejnách. 

2017 nový vizuální styl prodejen

Rok 2019 ve znamení významných událostí

Kvalitní, poctivé materiály a služby přinášejí spokojené zákazníky. A spokojení zákazníci nám pak dávají ten úžasný pocit, že to, co děláme, má smysl. Spokojený zákazník je nejlepší reklamou, jakou si můžeme přát. A k tomu, abychom mohli svoji práci vykonávat co nejlépe, a Vy jste byli s našimi službami maximálně spokojeni, potřebujeme kvalitní zázemí.

Vedení společnosti V-PODLAHY s.r.o. se v tomto roce podařilo dokončit hned několik stavebních akcí.

- nová moderní hala V-PODLAHY Ostrava – Hlučínská 1177 / květen 2019,
- nová pobočka  V-PODLAHY Pardubice
- Husova 1951 / srpen 2019,
- nová pobočka V-PODLAHY Ústí nad Labem – Předlická 463/9 / srpen 2019,
- nová pobočka a logistické centrum pro Čechy V-PODLAHY Praha – Horní Počernice – Náchodská 2458, areál Sychrov II / září 2019.



Ocenění CZECH TOP 100

Společnost V-PODLAHY, s.r.o. byla oceněna nejvýznamnějším certifikátem uděleným pod záštitou Czech TOP 100.

Patříme k ekonomicky nejstabilnějším firmám České republiky, splňujeme nejpřísnější ekonomická kritéria pro získání Czech Stability Award. V hodnocení finanční stability a odpovědnosti splňujeme v mezinárodním měřítku podmínky pro udělení úrovně ratingu AAA.

Ačkoli byl rok 2021 mimořádně náročný, povedlo se nám realizovat hned několik velkých projektů. Při ohlédnutí za těmito projekty, jež fungují, získáváme notnou dávku energie i na další léta. Mezi tyto projekty patří zejména následující:

Spuštěn Servis 48 – program pro velkoobchodní zákazníky, který zaručuje rychlé dodání, a to do dvou pracovních dnů. Díky němu získali naši zákazníci jistotu i v nelehké, a hlavně nejisté době.

Otevření outletové prodejny Sandrik na Vsetíně – kde je možné si pořídit podlahoviny za velmi výhodné ceny. Poskytuje nám i prostory pro výrobu vzorků, zázemí našim zaměstnancům či pro školení našich obchodních partnerů.

Tato rekonstrukce nám přinesla i ocenění v prestižní soutěži Stavba roku 2021, a to cenu Ministerstva průmyslu a obchodu České republiky.

Spuštění B2B e-shopu – pro jednoduší VO nakupování, díky němu dostaneme zboží včas ke všem našim odběratelům. Naši VO zákazníci s ním získali možnost komplexní správy jejich objednávek, ale i přehled stavu zboží na našich skladech.

sandrik prodejna
Prodejna Vsetín

V roce 2022 jsme přesunuli náš vsetínský showroom z ulice Jiráskova blíže k našim zákazníkům do širšího centra Vsetína na vzorkovací středisko Vsetín – Na Křivačkárně 888.

Sortiment

Produktovou řadu tvoří tuzemské i zahraniční materiály z oblasti PVC a vinylových podlahovin, linolea, korků, dřevěných masivních a vícevrstvých parket, laminátů, koberců, stavební chemie, lišt a ostatních doplňků. 

Nabízíme také specializovaná zákaznická řešení, kompletní poradenské služby a technickou podporu. Širokou škálu služeb doplňuje řezání PVC podlahovin a koberců, balení materiálu, prodej a půjčovna profesionálních servisovaných strojů a nářadí. Zákazníci mají také možnost zapůjčení vzorků pro snadnější výběr podlahových krytin.

Prohlédněte si produkty

Přidejte se k nám

Patříme k největším prodejcům podlahových krytin v ČR. Svým zaměstnancům nabízíme perspektivní práci v mladém kolektivu s možností profesního i osobního růstu.

Aktuální nabídka pracovních míst

Pomohli jsme

Vánoční pokoj – nová benefiční aktivita

Když máme tu možnost, rádi pomáháme, kde je to potřeba. V roce 2016 jsme se například zapojili do projektu „Vánoční pokoj“ pro Vsetínskou nemocnici. Nemocnici jsme věnovali peněžitý dar na nákup potřebného vybavení porodního pokoje gynekologicko-porodnického oddělení. Jednalo se o atypické široké postele a relaxační polštáře.

Domov Jitka

Peněžitým darem jsme také podpořili Domov Jitka ve Vsetíně. Přispěli jsme na provoz služby týdenního stacionáře a odlehčovací služby pro osoby s mentálním a kombinovaným postižením.

Sociální automobily

Pomáhat se dá i přispěním na nákup sociálních automobilů pro různé charity a organizace. Podíleli jsme se tedy na zrealizování dvou sociálních automobilů pro Nový Hrozenkov a Velké Karlovice. V roce 2017 jsme investovali do sociálního vozu pro děti v Ústí nad Labem. Na slavnostní předání se můžete podívat ZDE.

Vize společnosti

Jsme tu pro Vás!

VIZE

  • Staneme se nejdoporučovanějším prodejcem podlah a koberců na českém trhu.

MISE A POSLÁNÍ 

  • Pomáháme lidem, aby se mohli ze své podlahy těšit i za desítky let.

KLÍČOVÉ HODNOTY 

  • Nabízíme kvalitní a odolné materiály a značky.
  • Máme širokou nabídku vzorů a materiálů, které se budou líbit.
  • Máme zkušené poradce, kteří si vždy udělají dostatek času.
  • Vše je možné si osahat a prohlédnout na moderních prodejnách,
  • Na trhu jsme přes 25 let a věří nám tisíce profesionálů.
  • Poradíme s pokládkou nebo nabídneme služby ověřeného řemeslníka.

Profil firmy

Připravili jsme pro Vás průřez tím nejdůležitějším ze života naší společnosti. Nahlédněte do historie firmy, do nabízeného sortimentu i míst, kde se můžete setkat s našimi podlahami.

Profil firmy ke stažení níže.

ZDE

Dotační programy

Rekonstrukce objektu č.p. 888 v bývalém výrobním areálu s.p. MEZ Vsetín - SANDRIK

Společnost V-PODLAHY, s.r.o. realizuje projekt „Rekonstrukce objektu č.p. 888 v bývalém výrobním areálu  s.p. MEZ Vsetín - SANDRIK“, který je spolufinancován Evropskou unií. Předložený projekt je zaměřen na rekonstrukci objektu typu brownfield. Objekt projde náročnou rekonstrukcí tak, aby mohl sloužit podnikatelské činnosti žadatele.

Snížení energetické náročnosti budovy společnosti V-PODLAHY, s.r.o., Plzeň

Společnost V-PODLAHY s.r.o. zahájila fyzickou realizaci projektu CZ.01.3.10/0.0/0.0/15_010/ 0001537 „Snížení energetické náročnosti průmyslového objektu Doubravka - V-PODLAHY s.r.o.“. Cílem projektu (operace) je snížení energetické náročnosti budovy a její přeměna z  energeticky nevyhovující budovy (charakterizované jako nehospodárné) na zrekonstruovaný objekt, který bude energeticky vyhovující a plně funkční. Objekt je umístěn na čísle popisném 1463 V Plzni (na parcele č. 2264/47 v katastrálním území Doubravka [722677] v Plzeňském kraji). Na operaci byla poskytnuta finanční podpora EU.


Snížení energetické náročnosti budovy společnosti V-PODLAHY, s.r.o., Ostrava - Přívoz

Společnost V-PODLAHY s.r.o. zahájila fyzickou realizaci projektu CZ.01.3.10/0.0/0.0/15_010/ 0001536 „Snížení energetické náročnosti budovy společnosti V-PODLAHY s.r.o., Ostrava - Přívoz“. Cílem projektu (operace) je snížení energetické náročnosti budovy a její přeměna z  energeticky nevyhovující budovy charakterizované jako nehospodárné na zrekonstruovaný objekt, který bude energeticky vyhovující a plně funkční se zvýšenou užitnou hodnotou. Cílem projektu je jednak snížit ekologickou zátěž, ale také zajistit energetickou efektivitu a s maximálním snížením spotřeby energie. Objekt je umístěn na parcele p. č. st. 1499 v katastrálním území Přívoz; v areálu na adrese Teslova 873/2, 702 00 Ostrava. Na operaci byla poskytnuta finanční podpora EU.


Rozšíření technologického vybavení společnosti V-PODLAHY, s.r.o.

Společnost V-PODLAHY s.r.o. zahájila fyzickou realizaci projektu CZ.01.2.06/0.0/0.0/15_038/ 0006323 „Rozšíření technologického vybavení společnosti V-PODLAHY s.r.o.". Cílem projektu (operace) je rozšíření a zkvalitnění služeb společnosti v rámci maloobchodního prodeje prostřednictvím pořízení nových technologií řezacího automatu - kompakt, podavače s odběrným místem pro řezání PVC a textilních podlahových dílů řezaných z rolí společnosti V-PODLAHY, s.r.o. a automatického skladovacího systému. Na operaci byla poskytnuta finanční podpora EU.

 

Oznámení o získání dotace z Operačního programu Zaměstnanost

Cílem projektu je umožnit zaměstnancům zvýšit jejich odbornou úroveň vzdělání, rozšířit dovednosti a kompetence pro jejich nynější pozici v rámci organizační struktury a sladit tak kvalifikační úroveň pracovní síly s požadavky trhu, včetně zvýšení adaptability starších pracovníků. Vybraným zaměstnancům bude umožněno rozšíření odborných znalostí s ohledem na jejich možný kariérní postup. Jako doplněk bude v omezeném rozsahu realizováno vzdělávání v oblasti klíčových kompetencí.

Dalším cílem projektu je zefektivnění vnitropodnikového systému pro rozvoj lidských zdrojů, přičemž budou realizována také opatření zohledňující rovné příležitosti žen a mužů a specifické potřeby věkových skupin do 30 i nad 54 let. Realizace projektu přispěje ke zkvalitnění profesní úrovně zaměstnanců a v konečném důsledku povede ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti žadatele.

Cílovou skupinou jsou zaměstnanci společnosti V-PODLAHY, s.r.o. Cílová skupina byla zapojena už do přípravy projektu, kdy byli jednotliví zaměstnanci dotazováni na jejich aktuální vzdělávací potřeby a na základě zjištění, spolu s požadavky vedoucích pracovníků, byly plánovány vzdělávací aktivity. Naplnění vzdělávacích potřeb jednotlivců bude realizováno formou účasti na otevřených i uzavřených kurzech pořádaných externími agenturami i interním lektorem. Na základě provedených šetření byly pro cílovou skupinu naplánovány odborné kurzy, které jsou pro jejich další odborný růst nezbytné, umožní jim cíleně doplnit nebo rozšířit dosavadní znalosti či schopnosti. Velký důraz při plánování obsahu kurzů byl kladen na praktické využití a vazbu na specifické potřeby jak pracovníků, tak společnosti.

Projekt je rozdělen do aktivit - Obecné IT / Měkké a manažerské dovednosti / Specializované IT / Účetní, ekonomické a právní kurzy / Technické a jiné odborné vzdělávání / Interní lektor.

Některých vzdělávacích aktivit se účastní více skupin zaměstnanců, některé vzdělávací aktivity jsou víceúrovňové a navazující.

Výsledek výzvy k podání nabídek byl uveřejněn na www.esfcr.cz.

„Projekt Vzdělávání zaměstnanců V-PODLAHY, s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.“

Ve Vsetíně, 29.5.2017



Aktuálně k realizaci projektu „Vzdělávání zaměstnanců V-PODLAHY, s.r.o.“

Příjemce zahájil vzdělávání 1.kurzem dne 28.3.2017 a v realizaci projektu pokračuje i ve 3. monitorovacím období.

Projekt sestává s uzavřených i otevřených kurzů. Některých vzdělávacích aktivit se účastní více skupin zaměstnanců, některé vzdělávací aktivity jsou víceúrovňové a navazující. Zaměstnanci díky odborným kurzům zvyšují svou úroveň vzdělání, rozšiřují své znalosti a dovednosti v rámci aktivit Obecné IT, Měkké a manažerské dovednosti, Specializované IT, Účetní, ekonomické a právní kurzy, Technické a jiné odborné vzdělávání a Interní lektor. Ve vzdělávání je kladen důraz na praktické využití a vazbu na specifické potřeby jak pracovníků, tak společnosti.  

„Projekt Vzdělávání zaměstnanců V-PODLAHY, s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.“

Ve Vsetíně, 3.5.2018



Závěrečné shrnutí realizace projektu „Vzdělávání zaměstnanců V-PODLAHY, s.r.o.“

Projekt „Vzdělávání zaměstnanců V-PODLAHY, s.r.o.“ byl realizován v období od 15. 2. 2017 do 14. 2. 2019. Příjemce zahájil vzdělávání prvním kurzem dne 28. 3. 2017 a ukončil posledním kurzem dne 10. 1. 2019.

Cílem projektu bylo zvýšit odbornou úroveň vzdělání zaměstnanců, rozšířit jejich dovednosti a kompetence pro nynější pozici v rámci organizační struktury, rozšířit odborné znalosti také s ohledem na jejich možný kariérní postup a sladit kvalifikační úroveň zaměstnanců s potřebami zaměstnavatele a požadavky trhu, včetně zvýšení adaptability starších pracovníků.

Jako doplněk bylo v omezeném rozsahu realizováno vzdělávání v oblasti klíčových kompetencí.

Dalším cílem projektu bylo zefektivnění vnitropodnikového systému pro rozvoj lidských zdrojů, přičemž byla realizována také opatření zohledňující rovné příležitosti žen a mužů a specifické potřeby věkových skupin do 30 i nad 54 let.

Cílovou skupinou byli zaměstnanci společnosti V-PODLAHY, s.r.o..

Naplnění vzdělávacích potřeb jednotlivců bylo realizováno formou účasti na otevřených i uzavřených kurzech pořádaných externími agenturami i interním lektorem.

Součástí projektu byly aktivity: Obecné IT / Specializované IT / Měkké a manažerské dovednosti / Technické a jiné odborné vzdělávání / Účetní, ekonomické a právní kurzy / Interní lektor

Celkem se proškolilo 80 zaměstnanců, kteří absolvovali celkem 5 434 hodin různých kurzů.

Absolvovali celkem:

  • 31 uzavřených kurzů
  • 25 otevřených kurzů
  • produktové školení s interním lektorem. 

Některých vzdělávacích aktivit se účastnilo více skupin zaměstnanců, některé vzdělávací aktivity byly vícedenní, některé víceúrovňové a navazující.

Úspěšně proškolení zaměstnanci obdrželi celkem 416 Potvrzení o absolvování.

Všem zaměstnancům jsou k dispozici publikace, podklady, skripta z proběhlých kurzů umístěné v knihovně na centrále společnosti a také v elektronické podobě na sdíleném disku. Mají tak možnost se dále sami vzdělávat a zajímat se také o kurzy a školení, kterými sami neprošli.

Ve vzdělávání byl kladen důraz na praktické využití a vazbu na specifické potřeby jak zaměstnanců, tak společnosti.   Absolvování různých kurzů pomohlo zaměstnancům zefektivnit procesy plnění úkolů v rámci firmy, jsou schopni lépe se přizpůsobit změnám a reagovat na ně.

Společnost V-PODLAHY, s.r.o. vzdělává své zaměstnance kontinuálně a dlouhodobě a plánuje ve vzdělávání a zvyšování odbornosti svých zaměstnanců pokračovat.

Realizací projektu došlo ke zkvalitnění profesní úrovně zaměstnanců žadatele. Odborné vzdělávání vede ke zvýšení jejich konkurenceschopnosti i konkurenceschopnosti společnosti V-PODLAHY, s.r.o. na trhu.

Projekt „Vzdělávání zaměstnanců V-PODLAHY, s.r.o.“ byl spolufinancován Evropskou unií.

Ve Vsetíně, 4. 3. 2019

 


Záruky pro mladé ve Zlínském kraji

Dovolujeme si Vás informovat, že společnost V-PODLAHY, s.r.o. čerpá od srpna 2016 příspěvek na nového zaměstnance, pro kterého bylo vyhrazeno pracovní místo pro výkon odborné praxe na pozici Administrativní pracovník v rámci projektu Záruky pro mladé ve Zlínském kraji, reg. č.: CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_004/0000011.

Pracovní místo je (spolu)financováno z prostředků Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Zaměstnanost a ze státního rozpočtu České republiky.

„Podporujeme Vaši budoucnost“ - www.esfcr.cz

Ve Vsetíně, 1.8.2016


Oznámení o získání dotace z Operačního programu LIDSKÉ ZDROJE A ZAMĚSTNANOST

Společnost V-PODLAHY, s.r.o. - velkoobchod a moloobchod podlahovin - oznamuje, že získala dotaci z Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost (OP LZZ).

Operační program: OP Lidské zdroje a zaměstnanost
Oblast podpory: 4.1.1 Zvýšení adaptability zaměstnanců a konkurenceschopnosti podniků
Číslo výzvy: 94
Vyhlašovatel: Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR
Žadatel: V-PODLAHY, s.r.o.
Název projektu: PROFI TÝMY společnosti V-PODLAHY, s.r.o.
Registrační číslo: CZ.1.04/1.1.02/94.00402
Realizace: 1.4.2013 - 31.3.2015
Celkové náklady projektu: 4 053 779,93 Kč
Počet zapojených zaměstnanců: cca 54


Obchodní společnost V-PODLAHY, s.r.o. působí na trhu 15 let, postupně se rozvíjela, rozšiřovala sortiment, budovala pobočky a sklady, rostl počet jejích zákazníků. V souvislosti s rozvojem aktivit rostl i počet zaměstnanců až na současných 96.

Uvědomujeme si, že další rozvoj a zvýšení konkurenceschopnosti na trhu je podmíněno zvýšením kvality poskytovaných služeb. Hlavním cílem projektu je umožnit zaměstnancům na všech úrovních doplnit jejich odborné vzdělání, rozšířit dovednosti a kompetence pro jejich nynější pozici v rámci organizační struktury.

Dalším cílem projektu je zavedení vnitropodnikového systému pro rozvoj lidských zdrojů, přičemž budou realizována také opatření zohledňující rovné příležitosti žen a mužů a specifické potřeby věkových skupin do 25 a nad 50 let.

Cílovou skupinou jsou zaměstnanci společnosti V-PODLAHY, s.r.o. na všech úrovních, ze všech poboček, mimo pobočku Praha, která se, dle podmínek výzvy, vzdělávacích aktivit nezúčastní.

Projekt je rozdělen do 18 aktivit, tj. 18 různých typů školení, kurzů, seminářů. Poskytnutí služby, školení pro zaměstnance, je předmětem veřejné zakázky. Předpokládaná hodnota zakázky je 1 618 000 Kč bez DPH. Výzva k podání nabídky a k prokázání splnění kvalifikace byla uveřejněna na internetovém profilu zadavatele tj. Link ZDE dne 3.4.2013. Součástí je také zadávací dokumentace. Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7.

Projekt a zadávací řízení "PROFI TÝMY společnosti V-PODLAHY, s.r.o." byly rovněž uveřejněny a publikovány na stránkách http://www.esfcr.cz/zakazky/profi-tymy-společnosti-v-podlahy-s-r-o. Více informací o Operačním programu Lidské zdroje a zaměstnanost a Evropském sociálním fondu je možno získat na internetových stránkách: www.esfcr.cz.

"Tento projekt je financován z ESF prostřednictvím OP LZZ a ze státního rozpočtu ČR."

Ve Vsetíně, 25.4.2013



Aktuálně k realizaci projektu "PROFI TÝMY společnosti V-PODLAHY, s.r.o."

Projekt "PROFI TÝMY společnosti V-PODLAHY, s.r.o." sestává z 18 vzdělávacích aktivit, které jsou rozděleny do dvou skupin:

I.  Odborné kurzy pro pracovníky obchodního úseku, managementu a ekonomického úseku na všech úrovních   

II. Doplňkové kurzy klíčových kompetencí k posílení počítačové a jazykové gramotnosti


I. ODBORNÉ KURZY

Cílová skupina: Obchodní úsek

  • Profesionální obchodník
  • Praktická logistika
  • Pohledávky a způsob jejich řešení
  • Reklamace a jejich vypořádání
  • Odborné - Zkušebnictví
  • Incoterms a jiná smluvní ujednání v zahraničním obchodě
  • Internetový marketing

Cílová skupina: Management

  • Profesionální manažer
  • Logistika pro manažery
  • Finanční řízení
  • Pracovní právo pro manažery
  • Management a vedení lidí
  • Pohledávky z manažerského hlediska
  • Marketing CIMA A, B

Cílová skupina: Ekonomický úsek

  • Účetnictví a daně

II. DOPLŇKOVÉ KURZY KLÍČOVÝCH KOMPETENCÍ

  • Word a Excel pro pokročilé
  • Efektivní práce s interním
  • IS Obchodní angličtina v praxi

V-PODLAHY, s.r.o. - zadavatel veřejné zakázky - rozhodl o výběru nejvhodnější nabídky na základě hodnocení hodnotící komise v souladu s ustanovením paragrafu 79 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů.

Rozhodnutí o výběru je uveřejněno na internetovém profilu zadavatele, tj. https://www.kdv.cz/profil.php?ic=25374745.

Zahájení školení zaměstnanců se předpokládá v květnu 2013 dle stanoveného harmonogramu. Proběhnou výběrová řízení na nákup zařízení a vybavení dle rozpočtu projektu.

Ve Vsetíně, 6.5.2013


Závěrečné shrnutí realizace projektu „PROFI TÝMY společnosti V-PODLAHY, s.r.o.“

Cílem projektu bylo zvýšení adaptability zaměstnanců a konkurenceschopnosti společnosti prostřednictvím zvýšení odborných znalostí, dovedností a kompetencí cílové skupiny, tj. zaměstnanců společnosti V-PODLAHY, s.r.o., příjemce dotace.

Hlavním cílem projektu bylo umožnit zaměstnancům doplnit jejich odborné vzdělání, rozšířit dovednosti a kompetence pro jejich nynější pozici v rámci organizační struktury, také s ohledem na jejich možný kariérní postup. Jako doplněk bylo realizováno vzdělávání v oblasti klíčových kompetencí.

Dalším cílem projektu bylo zavedení vnitropodnikového systému pro rozvoj lidských zdrojů a přijetí opatření zohledňující rovné příležitosti žen a mužů. Projekt se zabýval také sledováním specifických potřeb věkových skupin do 25 let  a nad 50 let a podpořením žen na MD/RD.

Projekt sestával z pěti klíčových aktivit:

  • 01 Řízení a administrace projektu
  • 02 Realizace odborných vzdělávacích aktivit
  • 03 Podpora rozvoje klíčových dovedností
  • 04 Zavedení systému rozvoje lidských zdrojů
  • 05 Rovné příležitosti žen a mužů

Nastavené výstupy u jednotlivých klíčových aktivit i jednotlivé monitorovací indikátory byly naplněny. Vzdělávání bylo zahájeno dne 30.5.2013 a ukončeno dne 30.3.2015.

Kumulativně absolvovali účastníci za celé projektové období 25 kurzů a 3 kurzy na pokládku podlahovin ve více skupinách. Celkem bylo podpořeno/proškoleno 86 různých osob, z toho 61 různých mužů a 25 různých žen. Obdrželi celkem 415 certifikátů/osvědčení/potvrzení o absolvování kurzu z ukončených kurzů, z toho 294 muži a 121 ženy. V průběhu celého projektu bylo proškoleno celkem 10 různých zaměstnanců se specifickými potřebami (do 25 let a nad 50 let). Mnozí zaměstnanci se účastnili více kurzů. Všechny kurzy byly ukončeny.

Všichni zaměstnanci bez rozdílu věku, pohlaví a pracovní pozice mohou využívat publikací a podkladů z vytvořené knihovny, ať už té fyzické či na sdíleném disku a dále se vzdělávat. Mají k dispozici veškeré podklady ze vzdělávání v rámci projektu i mimo něj. Mohou se tedy samovzdělávat a zajímat se také o kurzy a školení, kterými sami neprošli.

Součástí knihovny jsou mj. také natočená  instruktážní videa na pokládku podlahovin, která poslouží, jak pro zácvik zaměstnanců příjemce podpory, tak pro odbornou i širokou veřejnost. Bylo natočeno 5 videí, dle obsahové náplně Odborných praktických školení na pokládku podlahovin: Příprava podkladu (stavební chemie) / Pokládka přírodního linolea s vytahovaným soklem / Pokládka vinylové podlahy Thermofix (lepený vinyl) / Pokládka celovinylové podlahy Experto Click (nelepený vinyl) / Pokládka dřevěné podlahy Magnum.

V rámci projektu vznikly dva nově vytvořené / inovované produkty: Interní systém rozvoje lidských zdrojů a Soubor opatření k zajištění rovných příležitostí žen a mužů ve společnosti V-PODLAHY, s.r.o. K jejich splnění se příjemce zavázal v Rozhodnutí o poskytnutí dotace,  byly zveřejněny v databázi inovovaných produktů.

Projekt přímo reagoval na potřeby cílových skupin. Pro vybrané cílové skupiny byly naplánovány takové odborné kurzy, které byly pro jejich další odborný růst nezbytné, umožnily jim cíleně doplnit nebo rozšířit dosavadní znalosti, schopnosti, dovednosti. Velký důraz u kurzů byl kladen na praktické využití a vazbu na specifické potřeby jak pracovníků, tak společnosti.

Při realizaci projektu měli zaměstnanci možnost účastnit se převážně odborných skupinových kurzů pořádaných v sídle společnosti ve Vsetíně. Na tyto kurzy jezdili také zaměstnanci z poboček Vsetín, Ostrava, Brno, Olomouc, Pardubice a Ústí nad Labem.

Absolvování různých kurzů pomohlo zaměstnancům zefektivnit procesy plnění svých úkolů v rámci firmy, jsou schopni lépe reagovat  změny, rychleji najít řešení nově vzniklých  situací, vydávat správná rozhodnutí a přijímat vhodná opatření. Všichni účastníci si absolvováním kurzů zvýšili svou konkurenceschopnost na trhu práce i v rámci společnosti a získali přidanou hodnotu ke své osobní kvalifikaci.

Společnost V-PODLAHY, s.r.o. vzdělává své zaměstnance kontinuálně a dlouhodobě a bude ve vzdělávání a zvyšování odbornosti svých zaměstnanců pokračovat i po skončení projektu. Bude dál vést a aktualizovat evidenci dosavadního vzdělání a absolvovaných kurzů jednotlivých zaměstnanců. Při plánování vzdělávání jednotlivých zaměstnanců bude brán zřetel na již absolvované kurzy, aktuální dění ve společnosti, potřeby zaměstnanců. V nově plánovaných vzdělávacích aktivitách by měli zaměstnanci navázat na doposud získané vědomosti, znalosti a dovednosti, oživovat je a dále je prohlubovat a posouvat se tak na vyšší úroveň s možností profesního růstu.

Pomocí vzdělávání dochází ke zkvalitnění odborné úrovně zaměstnanců, což vede mj. také ke zvýšení jejich konkurenceschopnosti i konkurenceschopnosti společnosti V-PODLAHY, s.r.o na trhu.

„Tento projekt byl financován z ESF prostřednictvím OP LZZ a ze státního rozpočtu ČR.“

Ve Vsetíně, 11.5.2015



Zhodnocení projektu ROZVOJ PRO NAŠE TÝMY

Společnost V-PLAST Vsetín, s.r.o. oznamuje, že k srpnu roku 2008, byly zdárně ukončeny aktivity projektu ROZVOJ PRO NAŠE TÝMY, který společnost V-PLAST Vsetín, s.r.o. realizovala spolu se dvěma partnery – RIEGER spol. s r.o. a Vše pro podlahy, s.r.o.

Díky projektu ROZVOJ PRO NAŠE TÝMY bylo uskutečněno celkem 24 vzdělávacích programů:

  • 9  počítačových kurzů
  • 1 jazykový kurz
  • 14 manažerských a vzdělávacích kurzů

Do procesu vzdělávání bylo v průběhu 22 měsíců zapojeno celkem 420 zaměstnanců příjemce finanční podpory a jeho partnerů.

Výše vynaložených finančních prostředků na realizaci projektu převýšila jeho celkové náklady.

Realizací projektu ROZVOJ PRO NAŠE TÝMY došlo ke zefektivnění pracovních činností zaměstnanců příjemce a partnerů. Více informací o Operačním programu Rozvoj lidských zdrojů a Evropském sociálním fondu je možno získat na: www.esfcr.cz

"Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR." 

Ve Vsetíně 26.srpna 2008 



Aktuálně k realizaci projektu ROZVOJ PRO NAŠE TÝMY

Projekt ROZVOJ PRO NAŠE TÝMY je zaměřen na posílení počítačové a jazykové gramotnosti, na obchodní, manažerské a technické dovednosti.

Přijatý systém školení zapojuje zaměstnance příjemce (V-PLAST Vsetín, s.r.o.) i partnerů (RIEGER spol. s r.o., Vše pro podlahy, s.r.o) na všech úrovních (tj. od top managementu až po dělnické profese) a rozvíjí jejich znalostní a osobnostní potenciál.

Projekt je rozdělen do 3. základních školících bloků:

  • počítačové kurzy
  • jazykové kurzy
  • vzdělávací a manažerské kurzy

V současné době je otevřeno 18 vzdělávacích programů. K lednu 2008 prošlo školícími kurzy 209 účastníků z řad příjemce a partnerů.

Získané znalosti účastníků jsou u vybraných typů kurzů prověřovány. Výstupem po absolvování kurzů jsou obdržená osvědčení případně certifikáty.

Otevřené vzdělávací programy:

  • pro posílení počítačové gramotnosti jsou realizovány kurzy: ECDL kompletní (European Computer Driving Licence), ECDL Start, Autocad, Corel, Word a excel
  • pro posílení jazykové gramotnosti jsou realizovány Jazykové kurzy angličtiny
  • ze vzdělávacích a manažerských kurzů jsou realizovány kurzy:Profesionální obchodník, Manažerské dovednosti, Právní znalosti, Normy EU a firma, Marketing pro vedoucí pracovníky, Účetnictví, CIMA A, Manažer řízení lidských zdrojů, Projektové řízení, Manažer jakosti, Finanční řízení, Manažerské účetnictví a další


Základní informace o projektu

Operační program Rozvoj lidských zdrojů
Název priority: 3.4 Adaptabilita a podnikání
Žadatel: V-PLAST Vsetín, s.r.o.
Partneři: RIEGER spol. s r.o., Vše pro podlahy, s.r.o.
Realizace: listopad 2006 – srpen 2008
Celkové náklady: 4.454 mil. Kč
Uznatelné náklady: 4.454 mil. Kč
Dotace: cca 4.322 mil. Kč
Počet zapojených zaměstnanců: cca 110

Více informací o Operačním programu Rozvoj lidských zdrojů a Evropském sociálním fondu je možno získat na: www.esfcr.cz

"Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR." 

Ve Vsetíně 13. února 2008



Společnost V-PLAST Vsetín, s.r.o. – velkoobchod podlahovinami oznamuje, že získala dotaci z Operačního programu Rozvoj lidských zdrojů.

Jsme si vědomi, že strategickou výhodou jsou naši zaměstnanci. Proto zahajujeme realizaci projektu ROZVOJ PRO NAŠE TÝMY, který povede k prohlubování a získání nových znalostí a dovedností našich zaměstnanců a  bude přispívat ke zvyšování konkurenční výhody na trhu.

Projekt byl zahájen v listopadu 2006 a potrvá do srpna 2008. Jednotlivé kurzy jsou realizovány od února 2007 do července 2008. Do projektu jsou zapojeni i naši franchisingoví partneři RIEGER spol. s r.o. a Vše pro podlahy s.r.o.

V současné době probíhají výběrová řízení na dodávky služeb - školení jednotlivých bloků pro příjemce podpory a jeho partnery dle podmínek definovaných v příručce pro příjemce finanční podpory projektů Operačního programu Rozvoj lidských zdrojů (OP RLZ). Zadávací dokumentace 00/2006 na vzdělávací a manažerské kurzy je umístěna www.esfcr.cz v záložce zadávací řízení.

Odkaz na zadávací řízení 00/2006 naleznete na: http://www.esfcr.cz/clanek.php?lg=1&id=4394.

Operační program Rozvoj lidských zdrojů (OP RLZ) je jedním ze základních dokumentů, který umožní čerpání finanční pomoci z Evropského sociálního fondu (ESF) na rozvoj lidských zdrojů v České republice.

„ESF napomáhá rozvoji zaměstnanosti podporou zaměstnatelnosti, podnikatelského ducha, rovných příležitostí a investicemi do lidských zdrojů.“
Více informací o Operačním programu Rozvoj lidských zdrojů a Evropském sociálním fondu je možno získat na těchto internetových stránkách: www.esfcr.cz

"Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR." 

Ve Vsetíně 8. prosince 2006