V-PODLAHY, s.r.o. - stabilní česká firma s 26letou tradicí, přijme do svého týmu nového zaměstnance na pozici – Referent/ka nákupu - Vsetín.

Náplň práce:
- objednávání dodávek jednotlivých produktů pro 9 skladů společnosti
- řízení množství zásob (odpovědnost za optimální velikost zásob) na jednotlivých skladech v přiděleném sortimentu
- komunikace s dodavateli a interními zákazníky

Požadujeme:

- středoškolské vzdělání
- zkušenost objednávání zboží výhodou
- výborná znalost práce na PC (Word, Excel, Internet, Outlook)
- znalost anglického jazyka slovem i písmem výhodou
- výborné komunikační a vyjednávací schopnosti
- logické myšlení, rozhodnost, analytické schopnosti
- vytrvalost a schopnost dotahovat věci dokonce
- praxe na podobné pozici výhodou
- samostatnost, flexibilitu

Nabízíme:

- zázemí ryze české společnosti s 26letou zkušeností
- 5 týdnů dovolené
- systém zaměstnaneckých výhod včetně příspěvku na stravné (55 Kč/den)
- jednosměnnou 8-hodinovou pracovní dobu
- důkladné úvodní zaškolení
- po odpracování 1 kalendářního roku příspěvek na dovolenou
- skvělé kolegy, kteří vždy rádi poradí
- po ukončení doby určité možnost prodloužení na dobu neurčitou
- možnost dalšího vzdělávání dle požadavků pracovní pozice a profesního růstu
- nástup možný ihned

Místo výkonu:
Na Hrázi 1603, 755 01 Vsetín
Jednosměnná pracovní doba
Nástup: ihned

Písemné nabídky s životopisy zasílejte na adresu: V-PODLAHY, s.r.o., Na Hrázi 1603, 755 01 Vsetín, e-mail: pastorcakova@vpodlahy.cz